Alla inlägg den 29 september 2008

Av Julia - 29 september 2008 13:42


Sitter nu på jobbet igen...vi har inte fått några nya besked...


Fredagen spenderades i soffan med älsklingen och sen blev det en runda in till mcd för att träffa några kompisar. Åkte ner till Kristianstad också, men det kunde man ju varit utan =( Var hemma ganska sent.


Lördag: Marcus och Timmy åkte till Jönköping, kl 05:00. 

Jag började dagen med sovmorgon, stängde av klockan 3 gånger innan jag gick upp... Gjorde mig iordning och åkte in till stan, till mamma. Blev en runda på stan (inget handlat för mig) och sen fika hos mamma. Gott! =)

Sen åkte Wiktor (bror) och Evelina (syster) med mig till Mörrum.

Evelina följde med mig hem, vi städade, Marcus klippte gräset och sen hämtade vi pizza. Gott! =)

Kl 20:00 var det dax för Bingolotto, Sofie, Emma, Hanson, Helle och Emmy kom för att vara med och vinna! Men någon vinst blev det inte! =( Nära var vi!


Söndag och jag sov JÄTTE länge, Marcus hade börjat riva i hallen när jag vaknade, så nu är nästa projekt igång! =)

Var hos Marcus mamma och åt middag sen kom pappa och syster och fikade. Mysigt med sällskap!!! =) Vi målade taket i hallen en gång i går kväll.

Sen kom Sandra, Petra, Foxan, Flisan och Kvisten på besök. Mycket trevligt! Tittade på tv och snackade skit. När filmen var slut vid 23, körde de hem och vi gick och la oss... Somnade direkt båda två!!!


Idag sitter jag här och längtar hem! Igen! Är gympa ikväll och jag är jätte laddad, men har SÅ ont i huvudet... Hoppas det går över! Vill verkligen gympa ikväll!!!


Nu ska jg gå och dricka kaffe! 



Ovido - Quiz & Flashcards