Alla inlägg den 2 september 2008

Av Julia - 2 september 2008 16:17

Händer inget på jobbet nu...är så segt!

45 min kvar tills jag kan åka hem. 


Ska ta en kaffe och hoppas att tiden går lite fortare!!! =)

Av Julia - 2 september 2008 11:09

Köksbord + 4 stolar

Köpt på Mio


Öronlappsfåtölj

Gammal, lite små pyssel.




Av Julia - 2 september 2008 10:59

Har nu börjat få träningsverk! Inte alls kul och det känns mer och mer!

Var hur jobbigt som helst på gympan igår. Men ändå jätte skönt! =)

Känns så bra att röra på sig!


Var bara hemma och bytte om igår innan gympan och sen cyklade jag ner till Mörrumsskolan. Fick alltså även motion på vägen dit! =)

Efter 1 timmes träning cyklade jag hem igen, och då började det regna. =(

Så det gick extra snabbt hem!


Hemma så åt jag och duschade sen blev det sängen! Orkade inget annat.


Idag ska vi hämta köksbordet hos mamma, och räkna ut hur mycket virke vi behöver till räcket till altanen. Ska försöka få upp det innan festen! =) Så ingen ramlar ner och slår sig...


Annars händer inte så mycket idag. Har inte så mycket att göra på jobbet heller...


Ska lägga ut 2 annonser på blocket nu, vårt köksbord och en öronlappsfåtölj som inte får plats hemma hos oss.


Ovido - Quiz & Flashcards