Alla inlägg den 17 september 2008

Av Julia - 17 september 2008 14:55


Är han inte FÖR skön! Har lyssnat på den så många gånger idag!!



Av Julia - 17 september 2008 14:38


Sitter på jobbet och har jätte tråkigt! Händer ingenting idag!


Igår när jag kom hem lagade jag mat och ringde Marcus. Han var och hjälpte en kompis med hans sovrum (de har tapetserat, lagt nytt golv & ska nu montera nya garderober). De ville titta på film, och jag sa ja, bara vi tittade hemma hos oss. Fick som jag ville så vid 20 kom de med filmen. Nya HULKEN blev det! Den var väl bra, inget speciellt...


Ikväll blir det fika hos Sofie. Sen ska jag hem och baka! =(

Har lovat att baka till föräldramötet imon kväll... Bara att bita i det sura äpplet!


Mår fortfarande inte riktigt bra, har kramper i magen på kvällarna och fryser hela dagarna...inte alls kul. Men får bita ihop, kan inte bara ligga hemma.


Tillbaka till internet...i väntan på att få något jobb att utföra!


Av Julia - 17 september 2008 10:53


Kan börja med att skriva att jag tog 94 bilder, men inte många som är bra.

Men här kommer några:

Jag & Älsklingen


Lilla syster & kompisen Emma






Kul hade vi iaf! Så detta gör vi om nästa år!!! Sommarfest!


Ovido - Quiz & Flashcards