Alla inlägg den 22 september 2008

Av Julia - 22 september 2008 10:45


Åkte hem vid lunch i helgen, eller ja...var inte hemma förrän vid 4.

Träffade mamma i stan för lunch och sen skulle vi ta tåget hem 14:38, tåget var inställt och det blev buss ist... En buss som skulle till Mörrum men den skulle inte gå inom Karlshamn, så vi fick åka en varsin buss =(

Var hemma 16:10. Tåget skulle varit framme 15:36... hur kul är det! =(

Väl hemma la jag mig på soffan och vilade, älsklingen stack iväg till Timmy en stund. Skulle sen laga mat och mysa, men ändrade planer gjorde att Marcus hämtade hem mat och det blev film med våra vänner ist! =)

Gick och la mig vid 23, var helt slut i kroppen.


Lördag 9:00, och jag var vaken! =)

Började dagen med frukost och sen åkte vi en till Beijer, hämtade grejer för att byta entrétaket på scoutstugan.

Sen bar det iväg på Ekrallyt, men Sofie, Jonas och barnen, Jonas bror med familj och Stefan. Det bjöds på mat och trevligt sällskap. En mycket trevlig dag ute i det fria!!! Tack!


På kvällen bar det av till Granada i Lönsboda. Eftersom jag började må dåligt igen när vi kom hem från rallyt bestämmde jag mig för att vara nykter och glad är jag för det. Granada var inget för mig...men de andra hade kul! =)

Var hemma vid 03:30 och jättetrött! =(


Sov jättelänge igår, Marcus tröttnade på att vänta och körde iväg en runda för att hämta grejer till takbytet. Ringde han när jag vaknade och han hämtade upp mig. Vi körde upp till stugan och han började riva av det gamla taket.

Jag hade bokat pappa för en tripp till Eko-hallen, så han kom upp till stugan och sen åkte vi, Evelina var också med. Mycket trevligt med deras sällskap! När pappa var 1500kr fattigare var jag och syrran nöjda med våra inköp! =)  

Köpte munkar och åkte hem för en fika. Sen körde pappa och Evelina hem.


Jag strök mina nyinköpta gardiner och hängde upp dem. Blev jättebra! =)

Tack pappa! =) Snabbfållade upp de nya gardinerna och även gardinerna i sovrummet som hängt i golvet i 2 månader nu...


Sen var det Bingolotto för hela slanten...ingen vinst för mig igår heller. =(

Men Foxan vann 200kr! Grattis!!!


Ikväll är det gympa, har inte varit där på någon vecka men ikväll gäller det! =)



Ovido - Quiz & Flashcards