Alla inlägg den 8 september 2008

Av Julia - 8 september 2008 11:11

Nu är helgen över igen...det går för snabbt!


I fredags var jag bara hemma och vände sen in till Åsa och möte med scouterna. Det varade länge...jag mötte upp Marcus inne i stan vid halv ett. Han och några kompisar hade suttit hemma hos oss och festat. =)


Marcus väckte mig vid 8 på lördagen och konstaterade att det regnar! JA, det öste ner... Kl 9 vaknade jag igen, då var vädret bättre.

Körde och hämtade min syster vid 10 och strax efter kom pappa och Daniel.

Sen var det full fart hela dagen, jag, Marcus & syster klöv brädor, pappa gjorde stolpar till staketet och Daniel satte lister inne i vardagsrummet.

 Daniel åkte vid 17, pappa och syster strax efter. Jag och Marcus var ute och grejade lite till sen gick vi in för en uppvärmande dusch och slöa vid tvn. Fick besök av några kompisar också.


Söndagen började jag i soffan, då jag hade ont i huvudet. Marcus grejade med bilen, som fortfarande inte startar....

Sen tog vi ett ryck och gick ut och skruvade upp staketet på stolparna. Blir jättefint! Längtar tills det är klart!!! =)

Hoppas vi hinner klart innan lördag...


Tllbaka till jobbet nu!


Ovido - Quiz & Flashcards