Alla inlägg den 4 september 2008

Av Julia - 4 september 2008 14:09


Veckorna går så snabbt, är helt otroligt! Tråkigt bara att helgerna går lika snabbt! =(


Igår när jag kom hem så syndade vi, ingen som orkade laga mat så det blev mcd. Men det var längesen nu... Sen slappade vi lite på soffan. Skönt!


Gick sen ut och kollade igenom virket Marcus hade hämtat. Han ska hämta lite till idag, fick inte plats med allt på släpet igår. Det är hur mycket som helst! =)

Hoppas vi får det mesta på plats i helgen, så vi kan ta det lungt sen innan inflyttningsfesten.


Ikväll är det scouterna för min del. Ska faktiskt bli kul! =) Har saknat det lite, fast det ÄR skönt med sommarlov. Men nu drar vi igång!

Har bestämmt mig för att bara tänka positivt i samband med scouterna i år!



I morgon ska jag till Åsa, ska ha möte med scouterna.

(Förstår ni varför jag tycker det är jobbigt, det är inte bara ett möte med ungarna i veckan, utan massa möten hela tiden!)

Men jag ska se till så att jag får lite vin också, då blir allt mycket roligare!!! =)



Kaffe nästa! 


Ovido - Quiz & Flashcards