Alla inlägg den 10 september 2008

Av Julia - 10 september 2008 15:41


Idag var vår lagfart i Sydöstran!

Jag var tvungen att klippa ut och spara...lite fjantigt kanske.


Var ju i tidningen, Aftonbladet, redan i lördags...

Lite löjligt!

Var en annons om -Dyraste villorna, kommun för kommun. Och där var vårt hus med... Inte för att det på långa vägar var dyrt! Det de inte visade i rubriken var ju att det va de hus som sålts sen juli månad och det är ju inte direkt någon rusning efter hus nu...

Dessutom så stod inte båda köparna med utan bara mitt namn! Konstigt!


Av Julia - 10 september 2008 10:54


Igår fick jag åka tåget hem...inte jättekul men det fungerar! Skulle sen åka med en annan jobbarkompis idag, men han ringde lite senare och sa att han inte hade någon bil så det blev tåget hit idag också! Fick gå upp tidigare och åka från Mörrum kl 07:22, framme på jobbet 08:40...vilken tid det ska ta.


Igår var pappa och syster hemma hos oss när jag kom hem. Pappa satte de sista stolparna på staketet och syster hjälpte mig att laga mat. Så nu är det nästan klart! Lite ribbor kvar och sen trappan... Vi BLIR klara innan lördag!



Ikväll ska jag ut till Emma och Malva för att fira Malvas 1års dag (lite sent, hon fyllde den 6 sep). Tänk att det redan har gått ett år sen hon föddes...helt otroligt! Tiden går så snabbt! =)



Annars blir det lugnt ikväll. Ska hjälpa Marcus med staketet så det blir klart. Funderar på om vi ska sätta ihop partytältet så det är klart inför lördag. Titta lite på idol med kanske... Blir nog inte så lugnt ikväll ändå! =)



Ovido - Quiz & Flashcards