Alla inlägg den 19 september 2008

Av Julia - 19 september 2008 11:50


Nu gör jag mig iordning för att åka hem!

Blir inte mer jobbat idag för mig... Har såå ont!!!


Ikväll blir det lugnt, ska försöka få älsklingen till att hyra en film.


Ska ge mig iväg och försöka äta lunch nu.

Av Julia - 19 september 2008 09:56


Scouterna igår gick jättebra. Jag avstod från föräldramötet och hade hand om barnen ist. Orkade inte sitta inne...hade lätt somnat då!

Sen körde jag hem och la mig i soffan, lite mat och Filip & Fredrik! =)


Gick och la oss vid 22, vi har blivit riktigt slöa och lägger oss nästan alltid vid 22 i veckorna. Har aldrig sovit så många timmar på natten i hela mitt liv! =)


Har så ont i mitt tandkött...är helt svullen!

Nu vet jag varför jag har känt mig så hängig denna veckan. Har såå ont!!!

Sitter på jobbet och mår inte alls bra, tänkte jobba till lunch och sen åka hem. Ska möta mamma för lunch idag, så jag åker med henne hem efter vi har ätit. Hem till soffan!


Sofie ------> Vi hörs ikväll, är nog hemma vid 14...ligger på soffan och tycker synd om mig själv! =) Vi får se hur jag mår imon.


Maleena ------> Tänker på dig! Å hoppas att allt ordnar sig!



Ovido - Quiz & Flashcards