Alla inlägg den 23 september 2008

Av Julia - 23 september 2008 15:40


Har nu jobbat här i 1 år och har under den tiden åkt med en av entreprenörerna. Men nu efter sommaren kunde jag inte längre åka med dem...och jag har åkt med en från mitt företag. Men några dagar har han haft möten på andra ställen på förmiddagarna eller efter jobbet... Har då fått åka tåg ist! Har lämnat in kvitton för att få pengarna tillbaka...men nu är det inte säkert att jag får det. Blir så trött!


När de ville anställa mig frågade jag om resorna, då det är ganska dyrt att åka varje dag mellan Karlshamn (nu Mörrum) och Karlskrona, inga problem sa VDn. Jag har fixat så att du kan åka med entreprenörerna och när dom inte ska hit mer så fixar vi det på annat sätt. Jo, säkert är nu 2 månader sen semestern och jag har sedan dess försökt få reda på vad som händer... Men får inget svar! Blir SÅ trött!!!


Har sökt andra jobb nu i en månads tid, men inget svar än. =(

Skickade precis iväg 3 ansökningar på jobb! *hoppas* *hoppas*


Är såå trött på detta nu och vill verkligen ha ett annat jobb, helst på "hemmaplan", men bara jag får ett annat jobb blir jag jätteglad!


Förstår inte varför det ska vara så svårt att få ett jobb, när man vill och kan jobba! Är inte rädd för att hugg i!!!


Vet att jag som har jobb inte ska gnäll, för det finns så många som inget har. Men jag mår så psykiskt dåligt av att åka hit varje dag...gråter minst en gång om dagen på jobbet. Så ska det inte vara!


Back to work!!! =(


Av Julia - 23 september 2008 11:38


Har träningsverk i benen idag efter gympan! =) Då vet man iaf att det tar!

Var hemma och bytte om igår och sen hämtade Sofie mig och vi åkte till gympan. Sköna 60 minuter! =)


När jag kom hem fixade jag lite mat och tog en dusch sen blev det en stund i soffan framför tvn. Älskling kom hem vid 21, han hade varit och hjälpt Timmy. Gick och la oss vid 22...


Idag blev det tåg till jobbet, 07:22 från Mörrums station... Åkte med Marcus dit, han är och jobbar på ett lägenhetshus precis vid stationen. =)

Ikväll ska jag igentligen fika med mamma, men bokade om det till lördag ist. Känner att jag vill vara hemma lite ikväll! =)


Imon är det fika med Sofie och på torsdag scouterna...fullt upp!!! =)


Lördag åker Marcus och Timmy till Jönköping, så passar bra att åka in till stan en sväng och sen ska jag hem och röja! Ska vara hos oss på lördag kväll, middag (pizza eller taco) och sen Guldkväll med Bingolotto! Kul!!! Hoppas man vinner! *hoppas*


Ska äta lunch nu och sen tillbaka till jobbet!



Ovido - Quiz & Flashcards