Alla inlägg den 16 september 2008

Av Julia - 16 september 2008 19:10


Det går inte att lägga in bilderna från kameran! =)

Tar med kameran till jobbet imon och fixar det...


Nu ska vi titta på Hulken! =)

Av Julia - 16 september 2008 13:07


Blev inga bilder igår...jag låg på soffan hela kvällen!!!

Satt på jobbet och frös hela dagen och kände mig inte alls på g. Så när jag kom hem tog jag en varm dusch och kröp sen ner i soffan men katterna. =)

Blev varken träning eller mat lagat...Marcus fick fixa maten när han kom hem.


Mår fortfarande inte riktigt bra, men är på jobbet idag också... Får bli till att vila ikväll också. Ska laga mat när jag kommer hem och sen krypa ner i soffan!

Hoppas älskling vill göra mig sällskap!!!



Ska försöka få in bilderna ikväll!



Ovido - Quiz & Flashcards