Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Julia - 30 oktober 2008 16:48


När Marcus åkt tillbaka till jobbet skulle jag gå upp och hämta mitt täcke. På vägen ner igen ramlade jag i trappan…slog i ryggen och blev sittandes på golvet en stund. Ringde Marcus och gröt lite, men sa att han inte behövde komma hem. La mig i soffan under täcket med vetekudden för att få lite värme. Somnade och sov i flera timmar. 


När jag vaknade körde jag och hämtade min syster och bakmaskinen. Var på City gross och handlade. Sen bar det hem till köket. Men upptäckte att vi saknade en del till bakmaskinen så det fick vänta med bullar. Vi har nu iaf bakat Kärleksmums och Wienerstänger. Ska bli gott med fika efter maten. =)


Jag har jätte ont i ryggen och i min arm efter att jag ramlade innan idag. Hoppas det går över tills imon, annars får det bli en runda till sjukhuset.  



Nu kom älskling hem så jag ska börja med maten. Blir lasagne till middag idag. Gott!


Av Julia - 30 oktober 2008 08:58


Här är det kallt idag, pannan vill inte fungera...

Marcus kom hem nu, han kollar pannan och sen ska vi äta frukost! Frallor!


Kulde inte sova läne idag...är helt genom förkyld. Ont i huvudet också! =(

Ska vila på soffan en stund efter vi ätit.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards