Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Julia - 3 oktober 2008 11:30


Sitter på jobbet och väntar på att det ska bli lunch...bara 30 min kvar nu!


Var hemma från jobbet igår, då jag inte längre orkade mer... Har haft ont i huvudet sen i söndags... Inte alls kul! Men det är ju hela situationen som gör det...

Låg hemma på soffan hela dagen, eller ja tvättade också och målade taket i hallen. Jag och Marcus var och handlade när han hade slutat. Körde upp till scouterna och startade sem, sen körde jag hem igen.


Ikväll blir det lugnt...Marcus ska på firma fest och jag ska ligga på soffan, bra fördelning! =)

Ska kolla med pappa om han kan hjälpa mig att tapetsera hallen imon, för Marcus ska flytta grejer ur garaget. Söndag ska jag upp och städa scoutstugan.

Annars blir det en lugn helg för oss...



Jonas - Klart han är lik sin pappa! Filip är för go! Ja, hoppas det dyker upp något jobb snart! Annars får jag och Sofie vara "lyxhustru" tillsammans! =)



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards