Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Julia - 29 oktober 2008 22:09


Ska gå och lägga mig nu...längtar efter den varma sängen! 


När jag kom hem tittade vi på tv och sen lagade vi mat. Har sedan suttit i soffan och tittat på bla Roomservice och Efterlyst.

Tittar nu på Insider, helt sjukt hur folk kan bete sig mot andra människor. Att ta barnen ifrån sin pappa/mamma… Hur tänker man då???


Nehe, får bli sängen nu. Ska upp tidigt och hämta min syster.

(ska dock inte ställa någon klocka, ska sova så länge jag orkar)


Godnatt!


Av Julia - 29 oktober 2008 09:37


...trevligt att träffa mina jobbarkompisar igen! Kontoret har stängt idag, men vi ska jobba lite ändå.


Vi räfsade löv igår, men tror löven vann. För när vi var klara var det ändå massor av löv på gräsmattan. Men vi gjorde så gott vi kunde iaf! =)

Får bli en ny omgång i helgen!


Var på möte igår kväll, halv sju till åtta. Planering inför Skattjakten med Karlshamns scoutkår. Gick ganska snabbt ändå. Och bra blir det! =)


Tittade på tv när jag kom hem, sen blev det duschen och sängen.


Idag är jag som sagt på jobbet, vi ska komma ifatt lite här. Men det blir nog mycket prat om annat också. Kommer hem tidigare än vanligt iaf... Ikväll blir det mys i soffan, hoppas jag. Ska laga kyckling ikväll med.


Jag och min syster ska baka imon. Bullar, kakor, ja allt vi kan komma på.

Hade gärna velat åka med Marcus mamma till Ullared imon, men det blir det inte. Tyvärr... Får bli en annan gång ist. Marcus och jag! =)




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards