Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Julia - 16 oktober 2008 21:54

Emma & Jag


Marcus & Flisan


 

Evelina, Johanna, Emma & Jag


Foxan & Flisan


Patrik



Ett urval av kvällens bilder...





Av Julia - 16 oktober 2008 16:29


Om 30 minuter sticker jag hem för denna veckan.


Blir att jobba hemifrån imorgon och även måndag - tisdag nästa vecka.

Ska bli skönt att slippa sitta här och känna pressen...ska verkligen försöka slappna av!








Av Julia - 16 oktober 2008 11:35


Blev inga bilder igår heller...var SÅ trött när jag kom hem!


Igår åkte jag tåget hem och sen direkt upp till scoutstugan för möte...

Var klara vid halv 9 och då hämtade jag upp pizza och körde hem till älskling.

Sen blev det sängen...var helt slut!

Tror att jag håller på att bli sjuk, då jag har ont i magen och är SÅ trött hela tiden... Har haft ont i halse också nu i ett par dagar. Inte alls kul! =(


Kom igår på mötet fram till att jag har något planerat varje helg fram till vecka 51...hur bra känns det! =(


Ikväll är det möte med miniorerna, som vanligt. Ska ha genomgång av packning, något om även jag behöver hjälp med. Tar alltid med för mycket kläder som jag aldrig använder... Onödigt att gå och bära på en massa i onädan! =)



Tillbaka till jobbet nu...sitter och väntar på besked! Händer inte allt för mycket idag... Ska ta en runda med "praktikanten" Abby (hunden som får följa med till jobbet).




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards