Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Julia - 13 oktober 2008 13:15


Ny vecka igen! Det går så snabbt...


Fredag var jag ledig, blev frukost hos Sofie. Sen körde jag in till stan, Filip följde med och var sällskap. Inne i stan mötte vi upp min syster. Jag provade lite kläder och Filip var jätte duktig, bra smakråd! Vi hade det jätte trevligt! =) Var även på Färghuset och köpte tapeten till hallen.


På kvällen var jag på styrelsemöte med scouterna, var hos mitt ex. Lite konstigt! Men det gick bra. Fick träffa min älskade hund, Milo, som jag inte träffat på 1 år... Han var glad att se mig! Men det brast för mig när jag skulle köra hem och Milo ville följa med...grät som en idiot! =(


Lördag sov jag länge och sen kom pappa och skulle hjälpa mig tapetsera, men det blev bara spackling ist... Sen krattade vi äpple och städade jag och älskling. Kl 18 började folk anlända och festen började. Var en mycket lyckad kväll, fast jag brast ut i gråt igen… Blev dock ingen utgång för mig och Marcus för han mådde inte riktigt bra, så när vi lämnat de andra gick vi och åt. Var hemma igen vid 1. (bilder kommer ikväll)


Söndag kom pappa och hjälpte till med tapeterna i hallen. Blev jättebra! Bilder kommer, har bara lite lister och möbler kvar.Sen var det dags för Bingo lotto, med mycket trevligt sällskap! =) Dock inga vinster igår…igen!


Idag är jag på jobbet igen…lika tråkigt som vanligt! Men tydligen ska de ha möten på onsdag och sen vet vi mer om vad som händer. Så det är bara att vänta och se.

Ikväll blir det promenad och mys med älsklingen. Ska laga mat och titta på Färjan! =)


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards