Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Julia - 6 oktober 2008 12:45


Fredag blev inte som jag tänkt mig...utan bättre! Min syster och Emma ville komma hem till mig och hålla mig sällskap när Marcus var iväg. Vi gjorde varma mackor och tittade på tv. Sen åkte vi in till stan en runda innan det var dags att hämta Marcus. Var hemma igen vid 1.


Lördag låg jag kvar i sängen länge, Marcus och Svass började köra grejer från garaget vid 10-11. De var hemma och lämnade grejer och passade på att fika med mig, Evelina och pappa som kommit för att hjälpa mig tapetsera. Men det blev inget tapetserat, för tapeten räckte inte... Måste in och köpa en rulle till! Men vi fick lite annat gjort...spacklade hallen och stolarna. Jag och Evelina var ute och gick en runda med...Skönt!


Sen fixade jag och Evelina taco och körde in till garaget till Marcus och Svass.

Var lite roligt att fixa och sitta där och äta. =)

På vägen hem plockade vi upp Emma, sen var det mys i soffan igen. Tanken var fest, men så blev det inte...vi drack lite vin och hade det trevligt ist.

När Marcus kom hem körde vi in till stan och Kulturnatten. Inte mycket att ha, men vi blev kvar en stund iaf...


Söndagen började med strömavbrott för vår del, men inget långt. Vi låg kvar i sängen länge! (brukar bara vara jag som gör det på helgerna) Sen åt vi frukost och myste i soffan.

Marcus körde in till stan för att hjälpa sina föräldrar med garaget och jag gjorde mig iordning för att åka upp till scoutstugan för städning. Var där vid 14 och vid 17:30 begav jag mig hem igen. Där väntade Marcus och några kompisar med pizza och bingo lotto. =) Jag och Emma slänge ihop en äppelkaka till kaffet. Mycket mysig kväll!


När alla åkt hem målade jag och Marcus stolarna en gång. Blir jättefint med svarta stolar! (bild kommer en annan dag)

Sen blev det sängen...men jag kunde inte sova. Låg och löste korsord till klockan var jätte mycke. Var jätte trött i morse. =(


Ikväll blir det gympa. Skönt! Jag längtar...


Sofie - Ska du på gympan ikväll? Kan jag åka med dig?


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards