Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Julia - 20 oktober 2008 18:53


Och så var denna helgen också över...


Blev inget möte för mig i lördags, låg på soffan och hade migrän hela dagen.

Marcus var i garaget och grejade med 240.

På kvällen var det fest, men jag stannade hemma. Låg på soffan och tittade på High school musical 1 och 2. =) Mycket bra! Körde ut till festen en stund och så blev det en runda in till stan. Somnde på soffan och vaknade när Marcus kom hem, vid 3.


Igår var vi en runda i garaget och sen hos Marcus mamma och hos min mamma. Sen bar vi in 2 pallar pellets som kommit. =)

Var och handlade och lagade mat. Sen kom de andra och det var dags för Bingo lotto, återigen inga vinster, men vi har kul och det är det viktigaste! =) Vi var 10 stycken här igår, så ljudnivån är ganska hög när några stycken har fyra i rad... =)


Idag har jag sovit länge och sen varit hos Sofie på fika. När jag kom hem målade jag den sista köksstolan och sen har jag sytt upp gardinerna och lagat mat. Köttfärsås och spagetti. =) Gott!

Snart kommer Foxan och Timmy, vi ska titta på Färjan.


Imon är det fika med Emilie och Sofie, sista dagen som ledig! 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards