Alla inlägg under augusti 2008

Av Julia - 25 augusti 2008 14:06

Kaos på jobbet idag, en massa papper som ska fram! =(


Mår inte tillräckligt bra för att vara här igentligen! Mådde bättre i morse, så nu är jag här... Har pratat med vårdcentralen...men det gav inget.

-"Testa med Inside Brus". Ska testa ikväll, så får vi se hur det går.


Har fortfarande inte fått ordning på pannan...är dö trist! Får ta handduken och åka hem till mamma för en dusch! =)


Ikväll ska det stor handlas...är tomt i kyl och frys. Sen ska jag sova på soffan! =)



Av Julia - 23 augusti 2008 11:55

Idag mår jag lite bättre dock fortfarande konstig i magen...


Men nu är nästa problem här...vi har ingen värme och varm vatten! =( Det har hänt något med pannan.... Marcus och hans pappa har hållt på och fixa sen igår kväll, men det vill inte. Blir så trött när det redan händer något sånt! Har ju bara bott här en månad...

Men de löser det säkert! =) *Tänker positivt*


Vädret är ju inget att snacka om heller...inget kul med regn! Har legat i soffan hela dagen idag också! =) Skönt!


Tillbaka till soffan!

Av Julia - 22 augusti 2008 13:20

Ja, det blev till att stanna hemma idag. Mår inte alls bra... Har legat och sovit hela förmiddagen och nu är jag grymt hungrig. Har inte kunnat äta innan idag. Men finns inget hemma så får bli att vänta tills älsklingen kommer hem! =)


Nu ska jag titta på Kluft! Heja, heja!

Av Julia - 21 augusti 2008 16:00

Har ont i huvudet och är varm!

Sitter bara av tiden på jobbet och hoppas på att få komma hem så fort som möjligt!!!

Vill hem till sängen och älsklingen! =)




Orkar inte skriva idag, men det har inte hänt så mycket kul ändå...




Av Julia - 20 augusti 2008 11:04

Har så fruktansvärt tråkigt idag...

Är inte alls på G och vill bara hem och sova i soffan! Kan det vara så att älskling kanske var sjuk och nu har smittat mig..? Han mådde dåligt i måndags, ont i huvudet och spydde...kan det nu ha drabbat mig?

Mår dock inte illa, men har ont i huvdet...


Mycket gnäll blev det här!



Igår hände inte så mycket...lagade mat, tittade på os, slöade i soffan och gick och la oss 21.30 Jätteskönt!



Ikväll ska äppel räfsas och gräset klippas! Gissa vem som gör vad???




Snart dags för lunch, hoppas jag mår bättre efter lite mat! =)



Av Julia - 19 augusti 2008 13:38

Kan säga att jag har den tråkigaste arbetsuppgiften idag, sätta in massor av papper i driftpärmarna till lägenheterna. Likadana papper som ska in i 23 likadana pärmar...inte allt för spännande. =(

MEN...nu är det helt okej eftersom jg har kommit på att jag kan ha sändningen från OS, höjdhopp, på datorn och kan kolla på det samtidigt! =)

Så helt plötsligt har jag det bästa jobbet!!! =)



Tillbaka till jobbet och OS!

Av Julia - 18 augusti 2008 15:07


GRATTIS

Frida & Peter till en underbar son! Moa måste vara jätte stolt!


Lycka till med allt!

Av Julia - 18 augusti 2008 10:04

Tillbaka på jobbet igen!

I fredags var det kaos på jobbet, massor av papper som skulle iväg och man vill ju bli klar så fort som möjligt när det är fredag...men klara blev vi och jag var hemma vid halv sex. Som vanligt! =)

Kvällen bjöd på pizza och sen ett besök i garaget där bilarna skulle bli klara till Vallåkra.

Sen bar det av till Bromölla där vi skulle titta på bio, Mumien. Den var bra men ingen film jag hade valt att se...


Lördag, Marcus stack till garaget vid 10, jag la mig framför tvn och kollade lite på OS, sen in i duschen och packa inför avfärd.

Kl 14 skulle vi åka och det gjorde vi nästan! Glömde stolarna hemma och fick vända inne i Mörrum och sen skulle vi tanka också, men vid halv tre var vi nog iväg.

Resten av helgen var bra, inget regn och trevligt sällskap! =)


Igår kom vi hem vid 18, Marcus var jättetrött då han inte sovit så mycket, så det blev en stund i soffan med OS och sen var vi i säng vid 21. Skönt!


Idag måste jag fixa allt inför inflytten nästa vecka, fick lägga det på hyllan i fredags när allt det andra dök upp... Tillbaka till jobbet!!!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards