Alla inlägg den 29 augusti 2008

...

Av Julia - 29 augusti 2008 22:11

Nu ligger hon och sover i mitt knä.... Är så mysig!


Men ska gå och kela lite med Leo nu...så han inte blir avundsjuk!

Av Julia - 29 augusti 2008 21:58

Har varit och hämtat katten idag! Hon (vi tror det är en flicka) ä så söt!

Måste ha varit i ett hem tidigare för hon är sååå kelen, leker med bollar och vet vad man gör i en kattlåda! Tänk att man fick en rumsren katt direkt... =)


Idag när vi kom ut till Emma så var det bara en katt som hade visat sig sen igår. Så vi fick inte välja, men tur var väl det! Hade varit jättesvårt!!!

Så nu har vi "räddat" en iaf! Var de andra är återstår och se...

Förhoppningsvis är det någon som har tagit hand om dem.



Lägger upp några bilder på henne.

Av Julia - 29 augusti 2008 13:53

Nu är inflytten avklarad!!! =) Och allt gick bra!


Igår blev det inte riktigt som planerat, jag satte igång tvättmaskinen, lagade mat och åt, ringde internet leveratören och fick igång internet, pratade med Emma och bestämde att vi ska kolla på katterna ikväll ist.


Sen hände det inte så mycket mer, Marcus kom hem och åt. Vi bestämde oss för att köra en runda...var och delade ut lite inbjudningar till inflyttningsfesten. Var inte hemma förrän 22, och då blev det sängen.


Ikväll ska Marcus till garaget igen och jag ska slappa på soffan! Har så fruktansvärt ont i huvudet! =(

Sen ut till Emma och titta på kattungarna! =) Ska bli så kul!


På lördag kommer Bettan och lämnar Bosse, jag ska vara hundvakt! Får se vad vi ska hitta på... Bara det är bra väder så man kan vara ute.


På söndag åker Marcus till Mantorp och jag ska vara hemma! Några scoutledare kommer hem till mig, vi ska planera inför höstens möte.

Funderar på om jag ska baka en äppelkaka tills dess?! Den blev ju så god sist!


Bara 2 timmar kvar nu, sen bär det av hemåt!!! =) Jippi!!!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards