Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Julia - 28 augusti 2008 15:13

Pratade med Marcus precis, han sa att vi skulle kolla på kattungarna! Inte alls bara NEJ, som jag trodde... Och vem kan låta bli en liten kattunge när man sett dem?! Inte jag!


Han skulle kolla med en kompis också som har sagt att han vill ha en kattunge. Kanske har 2 nya hem... Bara 1 kvar! HJÄLP OSS!!!




Av Julia - 28 augusti 2008 10:42

Är så glad för att det äntligen är torsdag...det betyder att det är fredag imon och att jag snart är ledig! =) Ska bli sååå skönt!


Igår var det möte med scouterna, var hemma strax efter 21. Sen blev det tv och lite mat. Marcus var i garaget och kom inte hem förrän 22. =( Tråkigt, men han vill så gärna bli klar med bilen. Han fick lite mat och sen var det dax för sängen.


På väg till jobbet idag fick jag sms av Emma, i år igen är det någon som har lämnat kattungar vid deras. Tre stycken svarta, tama kattungar. Är det någon som vill ha en katt???

Funderar lite på om vi ska ta en, vill så gärna ha en till...ska prata med Marcus om det! =)


Idag är det åter igen rörigt på jobbet. Massa fakturering som måste göras.

Och imon är det inflytt... =)


Kommer hem lite tidigare, han jag åker med måste hem tidigare idag och mig gör det inget! =) Marcus ska till garaget ikväll med, så jag ska laga mat (stor kok), tvätta och ta ett varv med damsugaren.

Vilken underbar kväll jag har framför mig!!!


Är det någon som vill ta en promenad ikväll, så hör av er...jag längtar ut och ännu mer efter min städning ikväll!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards