Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Julia - 5 augusti 2008 14:24

Pratade med Marcus i förmiddags och då sa han att pappa skulle komma dit och att de skulle ut och bygga tralldäck. Vågade dock inte hoppas att regnet skulle hålla sig borta... Men det gjorde det och de bygger för fullt! Ska bli såå kul att komma hem ikväll och se att det har hänt något!


Har iofs inte berättat att när jag kom hem igår hade Marcus målat trappan. Så nu är det vit ist för gul ful. Behöver iofs målas några gånger till men med detta vädret så är det ju lugnt!

Av Julia - 5 augusti 2008 08:32

Det bara regnar, regnar och regnar...


Igår när jag kom till Karlshamn åkte jag in till frissan och gud vad skönt det var att bli lite ompysslad! Blev dock bara klippning för jag kom lite sent från jobbet. Men fick en ny tid för slingor om en månad.  =)


Sen bar det av hem för lite mat och avkoppling i soffan. Marcus kompisar ville titta på en skräckfilm men det är inget för mig, så jag stannade hemma. Tittade på film jag med, fast en komedi! =) Kändes lite konstigt att sitta hemma i huset SJÄLV när det blåste och regnade utanför. Blev faktiskt lite rädd vid några tillfällen...men det är inget jag erkänner för Marcus!


Somnade lite väl sent igår också...ska verkligen försöka sova tidigare ikväll. Är jättetrött på morgonen, men det är ju inte så konstigt, jag behöver mer än 6 timmars sömn. Ska sova länge på lördag!!!  =) 


Började fundera på vad vi behöver på IKEA igår, ska snart åka dit tänkte jag. Måste bara få lite mer ordning så man vet vad man har och vad man behöver!  =)

Vill åka till Ullared också innan vintern...väntar lite till så kan man kolla julklappar också när man ändå är där. =)


Tillbaka till jobbet, blir nog ingen rolig dag... Kan säga så mycket som att det läcker in på typ alla inglasadebalkonger när det regnar på sne, och det gör det här idag. Så det blir många arga telefonsamtal idag! =(



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards