Alla inlägg under november 2008

Av Julia - 20 november 2008 10:11


Helt otroligt! Redan den 20 november...


Sitter på jobbet och har som vanligt inget att göra.

Igår var jag med scouterna på Vägga badet, 18 ungar som lekte loss! =)

De hade jättekul, men många somnade nog på vägen hem, för de såg lagom trötta ut.


Jag var med trött, hem till soffan i typ 1 timme. Sen SÄNGEN!

Kul liv jag har...får typ panik om klockan blir 23 och jag inte är i säng...



En kopp kaffe och en cigg nu...



Av Julia - 19 november 2008 21:24


Ja, då börjar vi... 


v45

Helgen var lugn, blev lite fest på lördagen. Och farsdag middag hos Marcus föräldrar på söndagen. 


v.46

Måndag: LEDIG, slappade och tog det lugnt.

Tisdag: Jobb och sen scouterna på kvällen. Skattjakt stod på programmet.

Onsdag: Kom hem och där stod 5 jättefina långa röda rosor. Tack älskling!

Torsdag: Hemma från jobbet med migrän. MaryKay party hemma hos mig.

Fredag: Marcus åkte till Stockholm, för att ta färjan till Talin. Jag var LEDIG, och åkte in till stan med Sofie, Olivia och Evelina. På kvällen blev det middag med Evelina och Emma, perfekt med 2 kockar i köket! =)

Lördag: Slöat hela dagen, sydde iofs 1 gardin, men annars soffan hela dagen.

Söndag: 4 års kalas hos Marcus kusin. God mat och tårta! =) Och mycket lek. Marcus kom hem vid 17, mös lite i soffan och sen Bingo lotto. 


v47

Måndag: Jobb igen. När jag kom hem bakade vi kanelbullar. Sen tittade vi på Färjan och åt nybakade kanelbullar. =) Gott!!!


Rosor från Älsklingen!

Tårtan på 4 års kalaset. 

 

Kanelbullar! 

Marcus lär Leo att pussas för att få kyckling... 

Katterna börjar trivas ihop! Kan t.o.m dela fotölj! =)


Av Julia - 19 november 2008 11:25


Har inget att göra, väntar på att telefonen ska ringa men det gör den inte...

Blir jobb idag och imorgon med, sen ska jag vara ledig på fredag. Har lite att fixa innan helgen. =)


Ska uppdatera med lite vad som hänt den senaste veckan ikväll när jag kommer hem. Nu när jag inte har skrivit så känns det som att det har hänt jätte mycket! =)



Ikväll är det scouterna, har bytt dag eftersom vi ska bada ikväll. Men jag tror jag håller mig på land...är inte så förtjust i Väggabadets simhallen.

Tycker även att man har bättre uppsikt på barnen om man står på kanten, är lättare att räkna dem då. Men som en annan ledare utryckte sig en gång när vi var och badade "Man behöver bara räkna på botten, så länge det inte är någon där så är det lugnt!" Kanske inte riktigt rätt... =)


Återkommer ikväll med "Veckan som gått, i text och bilder!" 



Av Julia - 19 november 2008 07:48


Har bestämmt mig för att börja blogga igen!

Saknar det...


Sitter här och äter frukost, ska snart åka till jobbet.

Ska göra mig iordning nu.



Återkommer senare! =)




Av Julia - 18 november 2008 15:33


Vet fortfarande inte om jag vill fortsätta att blogga. Känns lite tomt när man sätter sig vid datorn och inte bloggar, samtidigt som det är rätt skönt att inte känna att nu "måste" jag skriva, fast det inte hänt något.


Får fortsätta fundera lite till...


Vad tycker ni??? 


Saknar ju faktiskt att skriva!!!



Av Julia - 11 november 2008 13:57



JULIA SVENSSON

MARCUS TURESSON


95.5 %


Ett förhållande mellan JULIA SVENSSON och MARCUS TURESSON kan bli hur bra som helst! Go for it!

Fler test på http://testportalen.se/iqtest.php

Av Julia - 11 november 2008 09:59


Känner inte för att skriva... Kan inte få det ur mig.

Har bestämmt mig för att inte skriva på några dagar, får se hur det känns sen. Återkommer när det känns bättre!


Bye bye



Av Julia - 7 november 2008 11:34


Så skönt att det är fredag igen...mysigt med helg, då älsklingen med är hemma.


Idag blir det en riktig vilodag. Vädret är inget att ha och jag mår inte alls bra. Är så förkyld...hosta och ont i halsen. =(


Ska återgå till soffan och sen fixa lite lunch.


Älskling skulle nog komma hem tidigare idag, de var nästan klara redan nu. Sen blir det till att tömma garaget ikväll...




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards