Alla inlägg den 3 november 2008

Av Julia - 3 november 2008 09:44


Sitter i soffan och äter frukost framför tvn… 


Orkade inte och hade inte tid att skriva igår. Vaknade sent och sen kom min faster och farbrors fru + kusin på besök. De hade inte sett huset innan.

Marcus kom hem precis när de körde och jag gick ut och hjälpte honom. Sen var det dags för mat, så jag gick in och fixade det, medan Marcus plockade iordning ute.  


Efter maten lastade vi släpet och körde in till stan. Slängde löven och lämnade släppet hos pappa. Sen bar det av hem för att städa innan Bingo gästerna kom. 


Marcus föräldrar kom för att kolla pannan och med sig hade de äppelkaka, så jag sparade på mina kakor. =) Jättegod var den! 


Inga vinster igår heller… Men vi har roligt och det är det viktigaste!

Efter Bingo lotto tittade vi på Bond, sen gick vi och la oss. 


Har inte bestämt än vad denna dagen ska erbjuda. Vi får se… Imon ska jag, vad jag vet nu, till jobbet! Ska nästan bli skönt att ha något att göra, börjar bli en soffliggare…



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards