Alla inlägg den 5 november 2008

Av Julia - 5 november 2008 11:12


Sitter på jobbet och har ingenting att göra, har varit 3 pers här sen 9,00 och ringt 1 gång. Blir inte till att jobba hela dagen! Ska försöka ta första bästa tåg hem efter lunch.


Igår när jag kom hem blev det en runda till Jämsög, mamma hade hittat ett köksbord som hon ville ha. Å jag har stor bil så, vi slapp köra med släp... =)

Sen handlade jag lite på citygross och sen hem till älskling. Blev varma mackor till "middag", orkade inte laga något avancerat. Tittade på Äntligen hemma och sen Svensson svensson, sen blev det sängen. =)


När jag vaknade idag var jag helt genomförkyld. Bud på att stanna hemma, men man jobbar ju så lite. Så det är bäst att åka hit när man ska. Blev alltså tåget till jobbet, åkte till Ronneby och sen bil med en jobbar kompis. Trevligt med sällskap! =)


Hade hellre varit hemma idag med, men vad gör man.

Tillbaka till internet...finns inte så mycket annat att göra!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards