Alla inlägg den 6 november 2008

Av Julia - 6 november 2008 16:20


Idag har jag varit igång sen 8, inte så vanligt när jag är hemma.

Åkte med Sofie och barnen till församlingshemmet idag, mycket trevligt att träffa lite folk. Men man skulle haft ett eget barn med sig för man känner sig lite lustig... Men det var mycket trevligt! =)


Sen blev det en runda till Emilie, där Anna och Maja var. De skulle precis ut och gå när jag ringde, så det blev en promenad i Mörrum. Sen lunch och fika innan det var dags att åka hem igen.


Har nu pratat med Sofie, kollat pannan och plockat undan all rentvätt som låg överallt... Är duktig på att tvätta, men inte att plocka in kläderna i garderoberna. Kan vara för att vi har för mycket kläder och för lite garderober. =) Ska kolla IKEA om de inte har något bra förvaringssystem...


Nu soffan en stund innan det är dags för scouterna. Marcus är och klipper sig, så vi möts nog i dörren när jag ska iväg. Blir inte mat förrän jag kommer hem efter scouterna



.  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards