Alla inlägg under juni 2008

Av Julia - 18 juni 2008 08:21

Blev soffan igår och det var jätte skönt!

Marcus kom hem vid 20 då blev det mat och sen körde vi hem till hans mamma. Hans syster skulle klippa honom, så nu är han fin inför midsommar. (Perfekt med en frisör i släkten) Jag blev också klippt! =) Tack!

Vi fick hemma plockade jordgubbar och mjölk, det var gott! =)


Ikväll ska det tvättas, handlas och packas till midsommar! Blir hämtad på jobbet imorgon, så allt måste vara packat ikväll! Är klar med kläderna så bara maten kvar... Skönt!


Tillbaka till jobbet...lungt på telefonen idag också! Har folk redan gått på semester???

Av Julia - 17 juni 2008 13:29

Nu är de här...5 st söta små liv.

Blir så avundsjuk....vill med ha!

Kanske kan få en hona, så man kan ha egna  ungar nästa år.

Av Julia - 17 juni 2008 07:28

Igår blev allt klart med lägenheten! Köparen är godkänd i föreningen och handpenningen är betald!!! JAG ÄR RIK! =)


Jag och Marcus var hos Timmy igår, hjälpte han riva tapeter i sovrummet. De har fått för sig att rummet skall vara klart till semestern. Kollade IKEA också för han skulle ha garderober...jag fick bestämma vad jag tyckte var snyggt! Men vi beställde det inte kom på att det är roligare att åka dit. Så nästa helg blir det IKEA, i Malmö, för de har inte cd-hyllorna som vi ska ha i Älmhult... =(


Ikväll blir det soffan!!! Orkar inte följa med och snickra idag också... Behöver vila lite! =)


Syrrans katt fick ungar igår...vid 21 hade det kommit 3 stycken...kan ju ha blivit fler sen dess! Vill ha en men vi får se hur det blir. Måste åka upp och hälsa på dem nästa vecka!

Av Julia - 16 juni 2008 07:45

...i fredags åkte vi från jobbet kl 12, vi körde till Kristianstad på invigning av den nya Kvänum butiken. Kul att hitta på något ibland! Blev en riktig roadtrip! =)


När jag kom hem så hade pojkarna ändrat sig...eller ja han de skulle hämta bilen hos var inte hemma. (han kunde inte sagt det från början) Blev snickeri hemma hos Bettan och Stefan ist...så jag kunde glömma att duscha, sova och sola.


I lördags var vi ute vid husvagnen och packade lite inför midsommar. Sen körde vi ut till Bettan och Stefan igen. Grabbarna snickrade i väntan på fotbollen. Blev lite grillat också! Gott! Hittade en pool i tidningen som jag ville ha! Och när vi kom hem hittade vi en annons på blocket med utemöbler, jätte fina!











Så igår gick vi upp 8,30 körde bort till Citygross och köpte poolen! (fanns bara 3 kvar!) Sen blev det frukost och Marcus ringde på utemöblerna. De fanns ett kvarter bort så vi gick bort och tittade på dem. De var jätte fina, bara ett år gamla och knappt använda! Fick hjälp av Svass att köra upp dem till Marcus mamma, har fyllt hela hennes altan med våra grejer nu! =) Längtar till huset! Så man kan börja få lite ordning!


Vi har packat ganska mycket i helgen också! Skruvade ner garderoben igår kväll. Skönt att ha det gjort! =) Packade till midsommar också!


Bara 4 dagar kvar till Öland! =)

Av Julia - 13 juni 2008 10:48

Helt otroligt hur snabbt veckorna går! Känns som det precis var måndag morgon... Skönt iofs att det går snabbt! Midsommar nästa vecka och sen får vi snart huset...bara 1 månad kvar nu! =) Ska bli så kul!


Ikväll blir det lugnt, fick reda på igår kväll att M ska åka med en kompis och hämta en bil. Så de är nog inte hemma förrän 9 eller nåt... Får se om det händer något sen... Ska duscha, sova lite och kanske sola lite idag iaf...måste städa färdigt idag också, kom inte så långt igår.


På lördag blir det fotboll och grillning! Längtar... =)

Av Julia - 13 juni 2008 10:42

Lejonet 23/7-23/8

En stimulerande fredag som blir ännu bättre av humor och kanske en flirt. Satsa helst på en tidig kväll.

Av Julia - 11 juni 2008 07:21

Försov mig i morse...inte alls kul! Vaknade 05:45 och det är då vi åker...

Sen när jag kommer ut och ska köra så är Erik Dahlbergsvägen avstängs! Fick ta en extra runda inom stan... =( Tog lagom lång tid. Men de väntade på mig!

Dåligt väder idag också! Nästan så man flyger iväg här på Saltö.


Förrästen igår halv 2 gick strömmen på jobbet...2 timmar tog det innan den var tillbaka. Hela Saltö, Trossö och Ekholmen var utan ström. Blev inget jobbat under den tiden. Allt la av, telefonerna och datorn! =(


Ikväll blir det övernattning på jobbet! Sovmorgon imon! =) SKÖNT!


Grattis Frida och Magnus till sonen Kim! =) Skönt att han äntligen ville komma ut! =)

Av Julia - 10 juni 2008 13:10

Sitter på jobbet och telefonen är tyst...händer inte mycket här idag. Har suttit i möte på förmiddagen, men nu verkar det inte hända mer idag. =(


Längtar hem...fast ändå inte! Är sååå ensamt hemma nu för tiden! Men det är bara 2 veckor kvar sen ska han vara hemma hos mig igen! =) Saknar dej!


Igår slappade jag på soffan och packade en kartong med kläder...tycker det är så svårt att veta vad jag behöver ha kvar. Ska ju fira Östersjö och åka på läger med scouterna boende i kartonger! Inte helt lätt! Men det ska nog gå så länge jag märker upp lådorna väl! =)


Min plan är att allt ska vara packat innan Östersjö...tror ni på den?


Vet ju ännu inte vilket datum vi får huset, mitten på juli, det kan vara allt från den 11-18 tydligen! =( Vill veta nu...


Ikväll blir det mat, soffan, fotboll och kanske packa en låda eller två!

HEJA SVERIGE!



Frida hur går det? Har h*n kommit än? *nyfiken*


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards