Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Julia - 4 juni 2008 13:27

Känns som denna dagen är hur lång som helst! =(

Ska dessutom stanna i K-krona i natt, så det känns som jag aldrig kommer hem!

Trivs bäst hemma!!!

Hade behövt börja packa, men känns så tråkigt att ha alla kartonger ståendes överallt. Men får ta ett ryck nästa vecka! Måste skaffa kartonger också!

Är det någon som har flyttlådor över så hämtar jag gärna?!


Igår var pappa hos mig och fixade lite lister och trösklar, det är hemskt vad hemmablind man blir. Har bott i lägenheten i 1,5 år nu och först när man ska flytta så fixar man det... =( Har förresten sålt lägenheten. Väntar bara på ett godkännande från föreningen, sen kan jag sluta tänka på det! Skönt!!!


Jag längtar tills imon när älsklingen kommer hem. Han är nog iofs hemma före mig... Lär ju jobba till 4 imon. Men ska se vad jag kan göra! =)


Saknar dig Marcus och längtar tills vi får flytta in i VÅRT hus!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards