Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Julia - 26 juni 2008 09:47

...är snart slut igen! Det går så snabbt, bara 3 veckor kvar tills vi får huset nu! =)


Var hos Bettan och Stefan i tisdags, blev inte så mycket jobbande för mig men det gör inget... Det är alltid trevligt att träffa dem! Syster var med också, hon ville ha sällskap.


Igår var det kalas hos Marcus syster. Snart min tur att fylla med. Mindre än en månad kvar nu! Blir jordgubbstårta i trädgården, i mitt eget hus! =)


Ikväll kommer syster till mig, vi ska titta på Sex And The City! =) Längtar...

Marcus ska jobba lite så vi passar på att umgås. Kommer nog se mycket av henne nu. Hon flyttar nu in hos pappa, eftersom puckot hon bodde med var otrogen mot henne. Han är en sån skit!!! Tycker så synd om henne...min lilla, lilla syster.


På lördag åker vi till Malmö och Ikea, de hyllorna vi ska ha finns inte i Älmhult, så får bli en längre roadtrip. Det blir jag, Marcus, syrran och Timmy. Ska blir jättekul!


Å nästa helg blir det Tyskland, jag och Marcus, ska bli kul att hitta på något bara han och jag! =)


Åter till jobbet....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards