Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Julia - 30 juni 2008 08:06

Tillbaka på jobbet, eller ja har varit här sen halv 7 som vanligt!


Åkte ju hem vid 2 i fredags, gick och la mig och väntade på att Marcus skulle komma hem. Blev en stunds vila för honom också. Skönt!

Sen kom mitt utbrott, var så trött att det bara slog runt. Grät och skrek... Stackars Marcus! =(

Efter en stund kändes allt bättre och vi bestämde oss för att köra och köpa färg, skulle vi inte gjort...väl i affären börjar jag gråta igen. Fick lämna Marcus och gå ner till bilen. Pinsamt! Blev till att åka hem och lägga sig på soffan igen, somnade och sov 2h...sen kom älskling hem med mat och det blev en film med. =)


På lördagen begav vi oss till Malmö, jag, Marcus, Evelina och Timmy. Handlade allt vi skulle och lite till...kul hade vi iaf. Blev även en runda på biltema i k-stad.

På kvällen var det fest, mycket lyckat med trevligt folk! =) De andra gick ut, men jag åkte hem, var trött efter dagen. Somnade direkt och vaknade inte ens när Marcus kom hem...


Söndagen blev en "åka runt dag", var en runda hos Stefan och sen ut till Svass. Där var alla dåliga efter lördagen...

Körde sedan förbi HUSET, det börjar se tomt ut nu! Skönt! Då vet man att det snart är dax!

Senare på kvällen fick vi "rycket", jag målade, vi var på vinden och packade lådor. Packade ner allt vi kunde i lägenheten, tömde alla garderober och skruvade ner hyllan i vardagsrummet. Upptäckte sen att klockan var 10 och dax att sova, men vi kunde hållt på hur länge som helst... Kartongerna tog slut också, så ska åka och hämta upp fler idag.


Ikväll blir det fika med Emilie, ska bli kul att prata av sig lite...var ett tag sen vi sågs nu. =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards