Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Julia - 24 juni 2008 10:37

Det blev inget jobbande igår, så Marcus var hemma när jag kom hem igår. Han höll på med maten! Händer inte allt för ofta... Gott var det är alltid godare när man inte lagat själv! =)


Sen stack Marcus och Timmy till Kristianstad och hämtade en bil till Timmy. De var inte hemma förräns halv 9. Under tiden var jag och hämtade nycklen till mammas bil, skulle lämna den på volvo för service.

Har ju glömt att skriva att mammas bil blev påkörd i torsdags. När hon var på väg hem från Gnesta och ska svänga upp på en väg till vänster kommer det en bil bakom som kör om, eller ja han kör in i hennes bil. Hon blinkar till vänster och det ända han kan säga är att han trodde att hennes blinkis hängt sig...vad är det för ursäkt? Han sa dessutom att han inte såg att det var en väg in till vänster...ska såna människor ha körkort???


Tillbaka till igår...jag packade några lådor till i köket. Det tar visst aldrig slut! Sen blev det soffläge...skönt att bara vara lite ibland.


Ikväll skulle de göra ett nytt förök att jobba. Tänkte köra ut jag också, ska hjälpa till och måla lite tänkte jag, får hoppas att det inte regnar bara.



Grattis Anna & Morgan till den underbara lilla Maja!

Jag hälsar Maja välkommen till släkten!

Loorentz,Bengtsson Maja

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards