Alla inlägg under maj 2008

Av Julia - 13 maj 2008 09:13

Ja, idag fick jag ligga kvar i sängen till halv 7...lyx! Började inte förrän 8 idag, det var väldigt konstigt att gå upp samtidigt som Marcus. Han ligger ju alltid kvar annars...


Igår var vi och tittade på huset igen...vi har nog bestämmt oss nu...får prata lite till i eftermiddag. Sen bar det hem för lite städning och mat. Efter det slängde vi oss i soffan och tittade på National Treasure Book of Secrets, den var helt okej!


Ikväll är det mer städning och lite målning som gäller. Måste fixa klart lägenheten om det nu blir så att vi ska flytta. Man blir så hemma blind, har vant mig vid att det saknas en tröskel, saknas färg på en vägg och att en kökslucka inte är målad. Måste fixa det nu!


Back to work...

Av Julia - 12 maj 2008 10:25

Ja!!! Vi får titta på huset igen ikväll! =)

Pappa ska följa med också, bra att ha han med sig. Får hoppas att han godkänner huset! 

Av Julia - 12 maj 2008 07:41

Har inte blivit någon tid vid datorn i helgen...varit ute i solen hela helgen. Blev ju 10-14 både lördag och söndag...men har ju fått en bra grundfärg nu!


I lördags blev det en lång dag i Mörrum, parkeringen från 10-14, sen hem till Emilie för en kopp kaffe och lite skit snack. Sen körde jag upp och hämtade Sofie och barnen. Blev en runda på marknaden, gjorde bara av med 20kr! Duktig!

På kvällen bar det av till Karlskrona, skulle vara "race" men polisen kom så det blev inte mycket av det...Var hemma igen vid 12 och då var det direkt i säng.


I går, söndag, var det åter igen dags för parkeringen, fast med ett litet uppehåll vid 12. Då skulle vi titta på hus! =) Blev lite kär... Helt klart att vi vill ha det huset! Det ligger jättefint och nära in till Mörrum. Helt underbart! =) Ska ringa dem idag så vi får komma och titta igen.

Efter parkeringen bar det av hemåt där jag somnade på soffan...var jätte trött! Sen blev det premiär grillning på balkongen. Gott! Var även och handlade på Citygross och så blev det en runda ut till Svass, han hade fina gamla flaskor som jag ville ha så det var lika bra att hämta dem direkt. =) Tack!


Ikväll får det bli lungt har hänt så mycket i helgen så måste vila lite ikväll! Får se om vi får komma och titta på huset ikväll...  

Av Julia - 9 maj 2008 23:44

Kom precis hem...Blev en runda till Bettan efter jobbet. En sväng med hundarna...från Elleholm till Mörrum och tillbaka.

Sen körde jag till Timmy där det grillades korv. Gott! =) Fest va det me...jag som inte skulle dricka! Men jag blev så sugen! =) Johan har precis kört hem min bil, snäll han! =) Pojkarna skulle ta en runda på stan och jag ska gå och lägga mig. Upp 9 imon och åka till Mörrum. Parkeringen väntar...se hur många arga gubbar och tanter det blir att tampas med imon... =)


God natt och sov gott

Av Julia - 9 maj 2008 14:22

Jag vill ut i solen! =)

Tittar ut och ser alla ligga på sina balkonger och sola.

Och här inne i kylan sitter jag. =(


Vill också ut i solen!

Av Julia - 9 maj 2008 09:19

Nu är det fredag igen...vart tar dagarna vägen?

Idag började dagen med ett studiebesök på vårt nya kontor i Lyckeby. Det kan nog bli bra när det är klart. Riktigt fint vid ån! =) Å lägenheterna blir nog inte dåliga de heller! =) Fint med å utsikt!


Ikväll är det grillfest, men jag blir nog nykter som vanligt! Har inget sug längre och så är det lättare att ta sig hem... Ska upp imon, till parkeringen. Fast såg i tidningen att det börjar 13, så vet inte vad jag ska göra där från 10. Får kolla upp det under dagen...

Av Julia - 8 maj 2008 14:10

Han klarde provet! Skönt att det äntligen är klart...

Får fira lite ikväll, om vi hinner...ska ju bara hem och vända innan scouterna.


Jobba 2h till sen hem...skönt!

Bye bye

Av Julia - 8 maj 2008 07:27

Vila och promenad...ha, det kunde man ju glömma!

När jag kom hem till K-hamn var Marcus med flera ute i Sternö och solade, så det blev en runda dit. Skönt! =) Sen skulle dom grilla och så blev det. Var inte hemma förrän nio...och då direkt i säng.


Ikväll är det scouterna, vi ska elda och göra våfflor =)

Sen ska jag köra hem och duscha sen sova...


Bara två dagar kvar till helgen...Skönt! Langosen väntar på mig! =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards