Alla inlägg under maj 2008

Av Julia - 19 maj 2008 21:29

Har varit ute och gått med Bettan och hundarna. Började regna lite på vägen hem och precis när jag går in genom dörren så öser det ner...ibland har man tur! =)


Har vikt lite av tvätten nu...orkade inte ta tag i det igår kväll, var hemma så sent. Får bli ett ryck till snart sen sängen.


Är SÅÅ ensamt här nu, har pratat med Marcus minst 5 gånger idag...

Saknar han så mycke!!!

Ibland är det ju skönt att få vara själv men när man måste vara ifrån varann så blir det bara jobbigt! =( Han ska vara iväg i 7 veckor, hur kul är det... =(


På fredag ska vi ha myspys! Bara älsklingen och jag, ska ha en heldag. Fixa lite på dagen (skriver mer om det på fredag, lite hemligt) och sen ut och äta på kvällen. =) Var jätte länge sen vi gjorde det!

Av Julia - 19 maj 2008 15:57

Nu är det dags att åka hem...till en tom lägenhet! =( Gud vad tråkigt!!!

Ska ut och gå med Bettan och hundarna...det var ett tag sen nu och jag måste sysselsätta mig. =)


Har en lägenhet i Karlshamn till salu! Någon som är intresserad???

Bara att höra av er om ni vet någon som vill köpa!


Av Julia - 19 maj 2008 06:57

Nu sitter man här igen...igår blev mycket gjort. Jag åkte hemifrån halv 10 för att jobba och var hemma i K-hamn igen vid 3. Då var Marcus med flera hos Timmy och klippte gräset, sågade grenar och röjde. 3 släp med grenar körde vi iväg. Duktiga pojkar! =)

När vi sen var klara där åkte jag och Marcus till pappa för en liten födelsedagsfika! =) Gott!

 Efter det så bar det iväg ut till Svass...där skulle vi bära ved. Gick bra tills killarna kom på att det var mycket roligare att riva garaget ist... Men en del ved flyttade vi iaf! Vi får fortsätta en annan dag. =)


Idag har Marcus åkt till Växjö. Han kommer hem på fredag... =( Är så j*vla tråkigt att de måste skicka iväg han igen... Vill att han ska vara hemma hos mig ju...men men vi klarar det. Har vi gjort innan! Det tråkiga är bara att han ska vara där i 7 veckor...ända tills semestern! =(

Av Julia - 17 maj 2008 23:16

Ska lägga mig nu...upp och jobba imon =( Hade varit skönt att vara ledig imon, men men...


I fredags var jag, sofie och barnen på glassbåten! =) Jätte trevligt! Följde också med dem och handlade...var ju hemma själv och det var trevligt med lite sällskap.

Idag har vi varit i Emmaboda, en dag på strippen. Har bränt mig i halva ansiktet...ser jättekul ut! =) Sen har vi varit och grillat hos Timmy. Ska bli skönt att ha ett eget hus, så man slipper åka till någon annan när man vill grilla. De andra sitter kvar där och dricker men jag körde hem nu...höll på att somna i soffan. =(


Så godnatt...

Av Julia - 16 maj 2008 09:11

Sitter här själv idag också...några är lediga och de andra kommer vid 10.


Igår var jag i Elleholm med ungarna! Det var jättekul, och br väder hade vi också! =)


Ikväll vet jag inte vad som händer. Marcus ska på firmafest, de ska bowla och grilla. Sen ska han fixa bilen, vi ska till Emmaboda, en dag på strippen. Blir till att gå upp tidigt imon också... =(


Vår bil är nu officiellt till salu!

Audi RS2


Vår bil i mitten.

Av Julia - 15 maj 2008 09:10

Vart tar veckorna vägen? Känns som det precis var måndag...

Igår var vi i huset igen...får se vad som händer med det...


Idag har jag haft sovmorgon...fick igår reda på att de jag åker med inte skulle köra från k-hamn förrän 8...så det blev sovmorgon idag också!!! Skönt!!!


Ikväll är det scouterna, ska ut till Elleholm. Blir lek och spel + fika. Måste leta reda på några lekar nu... Har glömt bort det, har bara tänkt på huset denna veckan... =)  

Av Julia - 14 maj 2008 11:29

Denna dagen kommer aldrig att ta slut! Den går sååå sakta, har tittat på klockan flera gånger i hopp om att det är lunch snart...men snart, bara 30 min kvar nu. =)

Men det är väl för att man längtar till ikväll... =)

Av Julia - 14 maj 2008 07:29

Igår när jag kom hem hade Marcus slipat och skulle precis börja måla väggen...här händer det grejer! =) Jag fixade maten och sen bar det av hem till Marcus föräldrar. Vi sorterade och packade ALLA de grejer som finns kvar på hans gamla rum. Har blivit lite av ett förvaringsrum för de grejer som inte får plats i lägenheten! =) Finns också mycke bildelar där...


Ikväll gäller det! Ska till huset igen...får se vad de säger. Har inte riktigt bestämmt oss för vad vi är beredda att ge för det. Får fundera under dagen!



Håll tummarna för oss ikväll så allt går vägen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards