Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Julia - 1 maj 2008 20:48

Nu har man hittat hit igen...har inte tid att sitta vid datorn när man är ledig!


Igår var jag i Mörrum hela eftermiddagen och kvällen. Började med fika hos Emilie och avslutade på Bolsberget (typ 50m därifrån)

Var så mycket folk på Bolsberget, har aldrig varit med om det innan. Sålde HELT slut på lotteriet! Har aldrig hänt innan!


Idag hann jag knappt vakna förrän det bar av till Marcus mamma. Där fick vi frukort, gott... Sen fick killarna börja jobba på garaget igen. Å ja vi hjälpte också till! Skulle måla min kökslucka med det hann jag inte med... Lunch fick vi också där och precis när vi alla har kommit in och ska börja äta då öppnar sig himlen....inte alls kul! =(


Bettan ville åka till Maxi i Bromölla, så vi tog en sväng dit hon och jag! Det var mycket trevligt! =)


Sitter nu hos pappa i den nya lägenheten =) Har börjat bli bra ordning här nu. Hjälpte han hänga upp lite gardiner innan och Marcus har tonat några rutor på balkongen, lite mindre insyn nu!


Nej, nu ska vi åka hem och sortera papper...inte så kul men det behöver göras. =( Ska äta upp vattenmelonen jag köpte innan =) Gott!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards