Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Julia - 23 januari 2009 13:38


Lunchen är slut och snart är det helg på riktigt! =)


Var inte sugen på det jag hade med mig idag, så tog med mig Lina och gick in till Trossö från Saltö, tog en 10-15min. Kallt var det men skönt att komma iväg lite. Hittade ett mysigt fik och det blev fetaostpaj. =) Riktigt gott!!!



2 timmar kvar nu, sen sitter jag på tåget på väg hem och det är HELG!

Av Julia - 23 januari 2009 09:53


Jobbar ju bara 2 dagar denna veckan, så det känns lite som det är

tisdag idag...men skönt att det är fredag!


Igår när jag skulle åka hem så fungerade inte tågen, men vi kom till Karlshamn och sen hämtade Marcus mig. =) Tack!

Tågen började tydligen inte fungera igen förrän vid 20-21.


Så imorse var det lite spännande, var ganska inställd på att åka buss, men tåget kom och fungerade. Lite sena blev vi men vi kom fram! =) Hoppas att jag kommer hem idag också! Ska möta Marcus i Karlshamn för att åka och handla, är ganska tomt i skåpen...


Sen blir det bio med Fredrik och Katrine, ska se Wallander-Hämnden, i Karlshamn. Var längesen man var där på bio.  


 SF Bio: Wallander - Hämnden



Vi kollde i H&M katalogen igår kväll, blir nog till att beställa lite därifrån. Men hade gärna kollat i affären ist, men det blir nog inte så... Får se om man hinner nästa helg när vi ska köra mammas flyttlass till Öland. Kanske hinner inom Kalmar lite snabbt! *hoppas*



Te och cigg nu, snart lunch och sen hemfärd... =) *positiv*



  


Ovido - Quiz & Flashcards