Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Julia - 14 januari 2009 10:20


Jobb veckan är snart slut, hoppas resten av veckan går lika snabbt som den första! =)


Igår blev det en lugn kväll, handlade lite på vägen hem och sen mat och soffan. Marcus var på gymmet och jag plockade undan de sista julsakerna och bytte gardiner. Så nu är julen borta, så när som på utebelysningen som får vara kvar lite till. Blir SÅ mörkt annars...


Kom också på att vi behöver köpa lite nya lampor, kändes så mörkt nu när ljusstakarna och stjärnorna är borta. Blir lätt Ikea så fort lönen har kommit! =) Vi har inte varit där sen vi flyttade in så det är på tiden. 


Från idag så blir det ett tidigare tåg än vanligt, 07.20 stod jag på perongen för att åka till Karlskrona. Gick bra att gå upp trotts att det var en timme tidigare än på länge...

Tänkte på att för ett år sen gick jag upp 05.00, för att åka till jobbet. Så man har ändå det rätt bra nu när klockan ringer 06:15!


Är lugnt på jobbet idag också. Inget vidare väder heller...

Å ikväll blir det promenad med Sofie! =) Hoppas vädret inte blir sämre...


Kom på att jag har en stegräknare hemma i lådan, så den ska jag plocka fram. Har ju en 20 min promend väg till jobbet också numera, så det kanske börjar ge resultat snart! *hoppas*


Kanske ska iväg på en utflykt med jobbet, eller jag och Lina (vi är ju bara två). Blir idag eller imon. Ska hälsa på han som slutade i fredags, se hur han bor och fika lite. =) Kul!




Ovido - Quiz & Flashcards