Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Julia - 6 januari 2009 13:13


Snart åker vi till Malmö, ska bli spännande att ta foto. Får se om vi köper något...


Igår kom Jonas med barnen vid 12,30 sen var vi ute och gick en runda, handlade lite fika i byn och sen hem igen. Barnen var kalla och jag var jätte varm när vi kom hem igen. Satte oss på golvet (golvvärme) och spelade spel en stund. När Sofie kom för att hämta dem blev det fika och sen åkte de hem. Blev jätte tyst efter de åkt...


Pappa kom inom på en liten fika och julklapps öppning, har inte träffat honom sen innan jul...


Sen blev det fest här hemma. Grabbarna hade bestämmt sig för att gå ut. Var några stycken som satt här och hade det trevligt, sen åkte vi in till stan, men någon utgång för mig och Marcus blev det inte. Var lite snåla och tyckte att inträdet var dyrt, då det knappt var en människa där heller...

Blev lite mat och sen hemfärd igen. Skönt att komma hem i tid iaf! =)


Nu ska jag göra mig iordning för vid 14 åker vi. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig, men jag hittar väl något. =)



Av Julia - 6 januari 2009 01:05


Hade tänkt skriva lite om dagen men orkar inte. Skriver imon ist.



Förrästen, nån som har varit på såndär fotogrej i Malmö?

Ida var inte du på det?

Vi ska dit imon, och jag undrar vad man behöver för kläder...



Till sängs

Ovido - Quiz & Flashcards