Alla inlägg under december 2008

Av Julia - 5 december 2008 09:15


På jobbet igen! Var tvungen att åka hit då L är ledig idag...

Mår bättre men har ont i magen. Hoppas att det försvinner snart...


Blev scouterna igår, då ingen annan kunde hoppa in. Ungarna var skit jobbiga (eller rättare sagt 3 pojkar som inte skötte sig) och det var inte alls kul igår... men det blev lite julpyssel gjort och pepparkakorna är bakade.


Ikväll är vi bjudna på 22 års fest. Vet inte om jag orkar... Kanske följer med och är chafför. Får bestämma mig lite senare.


Har iaf bestämmt att vi ska köra hem lite tidigare idag. Hoppas att det blir så med, men det lär ju inte hända så mycket idag med detta vädret! =(



Kaffe....



Av Julia - 4 december 2008 09:54


Är hemma idag. Fick inte komma till jobbet idag...de var rädda för att jag skulle smitta. men känner mig bättre idag, har inte spytt sen igår.


Har precis ätit frukost och sitter vid tvn, ska bädda ner mighär en stund. Måste bara plocka fram något till middag ikväll.


Har inget planerat idag heller...ska försöka orka ta ett varv med dammsugaren. Hade behövts...



Marcus ringde nu, var inbrott längre upp på vår väg igår. Blev så där löjligt rädd...för varför skulle de ta just vårt hus...och inte mitt på dagen! =)




Av Julia - 3 december 2008 17:10


Det snöar ute! =) Lägger sig lite iaf...


Vi har varit och handlat, är värdelöst att handla med Marcus. Han hittar så mycket som han vill ha hela tiden. Jag tycker det ska gå snabbt att handla. =) Men det jag skulle komma till är att han ska alltid ha hela ättiksgurkor... Har börjat undra om han är gravid, men det verkar inte vara så...tyvärr! =)

Älskar han så mycket!!! *puss, puss*


Ska fixa lite mat och försöka äta lite... Sen är det soffan som gäller! =)



Av Julia - 3 december 2008 14:57


Kom precis hem från jobbet. Blev en kort dag idag, då jag började må dåligt efter lunch. Har nu suttit illamående på tåget i en timme... =(

Ska bädda ner mig och sova bort det dåliga nu!


Annars händer det inte mycket idag, hade inget planerat och ska nu inte heller planera något... Ligga i soffan och mysa ikväll! =) Titta på Room service och Greys anatomy...




Av Julia - 2 december 2008 21:41


Precis hemkommen från Tingsryd, har badat, eller mest myst i bubbelpoolen. =)

Blev lite mat också innan hemfärd.


Ska sova nu, är helt slut i huvudet efter allt bad...



Av Julia - 2 december 2008 10:14


Sitter på jobbet, har inget att göra...

Jätte tråkigt väder med idag...det lär ju inte ens bli ljust! =(


Ska kanske bada ikväll, hade nog behövt det, för att slappna av lite. Men får se om jag hinner med, de ville åka så tidigt och jag är väl inte hemma förrän 17... Men annars ska jag ta ett bad hemma och sen gå och lägga mig. Den här förkylningen gör mig trött. Orkar ingenting längre! =(



Kaffe och cigg nu...

Av Julia - 1 december 2008 22:06


Har tittat på Färjan och myst i soffan. Ska gå och lägga oss nu... Är fortfarande trött!


Ska jobba imon. Sen blir det kanske bad i tingsryd. Var längesen jag var där! =)



God natt!

Av Julia - 1 december 2008 13:11


Hemma idag, med migrän. =( Inte alls kul! Har sovit typ hela dagen... Ska fixa något att äta nu och sen lägga mig igen.


Ikväll blir det lugnt, ska bara vara hemma. Ska fixa mat och mysa. Titta på Färjan, sista avsnittet ikväll.



Återkommer senare.

Ovido - Quiz & Flashcards