Alla inlägg den 7 december 2008

Av Julia - 7 december 2008 22:50


Sitter och myser med älskling i soffan. =) Tittar på Wallander, Jokern.

Har precis klätt granen och skrivit julkort. Fick ett ryck efter Bingo lotto...


Jag vann inget idag heller...men det var många vinster här idag. Marcus vann 100kr och Hanson vann 100kr på båda sina lotter. Helt otroligt!!! =)

Jag var ETT nummer ifrån vintergarderoben...blev jätte arg!



Är dags att sova snart, ska till jobbet imon...




Av Julia - 7 december 2008 22:47


Innan


Efter


Av Julia - 7 december 2008 13:29


Blev ingen julmarknad för mig idag, då jag hade feber igår kväll... =(

Tråkigt för Eriksbergs julmarknad är så fin! 


Idag har det inte blivit mycket gjort för min del...sovit halva dagen och sen ätit och nu sitter jag framför tvn.

Marcus han är ute och grejar, ska äntligen få en trappa ner till källaren. Så man slipper hoppa ner och upp... =)


Ska se om vi hinner/orkar åka inom jysk, har en sak som ska lämnas tillbaka och så ska vi kolla efter lampor på Ljus & Miljö.



Å ikväll är det Bingo lotto. Hoppas på en vinst idag! =)



Ovido - Quiz & Flashcards