Alla inlägg den 19 december 2008

Av Julia - 19 december 2008 21:15


Sitter i soffan med älskling och tittar på Göta kanal 2. Mys! =)


Kommer snart några kompisar också...



Blir en lugn kväll i kväll! Skönt! LÅÅÅÅNG LEDIG!!!!




Av Julia - 19 december 2008 15:54


Nu sticker jag hem för att fira jul!


Hade varit skönt att säga att jag inte kommer tillbaka hit, men tyvärr är de ju så "snälla" och väntar med att säga upp oss... Hade hellre sluppit sitta här och må dåligt varje dag!


Ska inte tänka på detta skit jobb på 2 och en halv vecka nu! Bara ha det bra och umgås med nära och kära! =)



PS. Fick ett intressant erbjudande för en liten stund sen. Jobb!

Hoppas att det kan bli något, men man ska ju inte hoppas för mycket...




Av Julia - 19 december 2008 09:55


Sista dagen på jobbet innan jul! 2 och en halv vecka ledigt, tillsammans med älskling! Ska bli så skönt!!! Bara mysa och ha de bra! =)


Blev ingen promenad igår...följde med Marcus till gymmet ist, gissa om jag har träningsverk idag?! =( Men det är ju iaf ett tecken på att det gav något.


När vi kom hem tittade jag på Nytt läge och syndande med jordnötts ringar... Men jag hade ju varit SÅ duktig!

Sen blev det sängen för mig med!



Idag är det besiktning här på jobbet. Hoppas att vi kan sticka hem så fort den är slut... =)




Ovido - Quiz & Flashcards