Alla inlägg under juli 2008

Av Julia - 2 juli 2008 10:53

Idag är jag seg...har precis vaknat för tredje gången och ändå är jag på jobbet! Vaknade hemma imorse och mådde bra, sov i bilen till jobbet och mådde bra, satt sen på jobbet och det började kännas konstigt. Var slö och mådde illa, så jag gick och la mig i övernattningsrummet. Har nu vaknat igen, mår bättre men är lite slö!


Blev mycket jordgubbar igår, 50 liter plockade vi! Sen tog Marcus mamma med sig dem hem och igår vid 10 när vi pratade med henne så var det bara 1 spann kvar, resten hade redan blivit saft! =) Så det blir till att plocka nästa vecka med till min tårta!


Ikväll ska vi till Bettan och Stefan, måla och snickra lite. Sen vill jag åka och bada! Ska berätta det för Marcus nu...



Av Julia - 1 juli 2008 14:00

Lejonet
Högsommaren blir lite långsam i starten. I början av juli dagdrömmer du om kärleken men du kommer inte till skott, utan det händer väldigt lite. Men efter en vecka eller möjligen två hettar det till ordentligt och du ramlar in i något som mycket väl kan vara den mest passionerade perioden under 2008. Nu handlar allt om kärlek, sex och romantik i en enda skön blandning. Du skjuter allt annat åt sidan. Det är mycket möjligt att du inleder en dramatisk, dynamisk och riktigt het relation nu.

Bästa chansen: Oxe, Kräfta, Lejon, Våg.

Bästa stället: Överallt

Bästa datumen: 23-24/7



Kolla ditt sex- och kärleksastro för juli månad

http://www.aftonbladet.se/karleksex/article2791393.ab 

Av Julia - 1 juli 2008 09:01


Allt händer i Juli...

Bara 3 dagar kvar till Malle fyller år,

Bara 11 dagar kvar till vi får huset,

Bara 17 dagar kvar till Wiktor och Emilie fyller år,

Bara 23 dagar kvar till jag fyller år,

Bara 29 dagar kvar till Evelina fyller år,

Bara 31 dagar kvar till Leo (katten) fyller år.



Var hos Emilie igår, Sofie var också där, blev lite skitprat och fika, jättegott! Måste göra om det snart! Blir nog lättare när jag också bor i Mörrum...

Sen hände inte så mycket mer igår, tittade lite på tv sen sängen.


Försöker komma på hur vi ska göra med tv, bredband och telefon i huset. Blir tokig! Ingen som kan leverera tv till oss...får bli parabol eller boxer?

HJÄLP MIG!!!


Ikväll ska jag iväg och plocka jordgubbar! Länge sen jag gjorde det.

Måste kolla upp försäkringar och annat till huset med...har inte så bra koll på allt man behöver ha! Får fråga pappa!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards