Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Julia - 8 juli 2008 09:55

Helgen har gått sååå snabbt...


I fredags blev det grillning och bad i poolen hos en kompis till Marcus.


Lördag åkte vi till Tyskland, för att fylla på förrådet! Och mycke blev det! Skönt, nu dröjer det innan man behöver åka igen... När vi kom hem blev det pizza och Göta kanal 2 (på tvn). Sen en runda på stan.


Söndagen sov jag läääänge.... Marcus var hos sina föräldrar och la takpannor (mellan regnet). Var hos Timmy och gipsade hans sovrum och sen hem. Vi lagade mat och sen var vi ute och gick en runda också, så skönt! Blev även en runda till mcd på kvällen...


Igår var det åter igen dags att lägga pannor och sätta gips. Jag hjälpte till så mycke jag kunde! 

Jag och pappa var och köpte tapeter till vårt sovrum. (Måste säga att det är den tapeten som är på bilden. Bara jag som fått för mig något annat!)



Var inte så lätt att somna igår, bara för att man ska upp "tidigt" så är man ju inte trött på kvällen... Men förhoppninsvis är jag tröttare ikväll, då blir det lättare att gå upp imon! =)



Förresten vi får nog inte huset förrän det 15...de är inte klar med utflytten!

Så j*la tråkigt! Vill ha mitt hus nu....


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards