Alla inlägg den 28 april 2008

Av Julia - 28 april 2008 06:59

Ja nu sitter man här på jobbet igen...helt ensam... =(

Blev inget jobb i fredags, hade migrän när jag vaknade. Blev en runda på stan med Bettan, när huvudet mådde bättre. På kvällen var vi hos Sofie och Jonas. Bettan och Stefan var också där, det var mycket trevligt!


Lördagen spenderade vi hos Marcus mamma och pappa, Marcus och Daniel håller på att bygga garage till dem. Jag passade på att plantera mina blommor och sitta i solen. =) Kvällen bjöd på en runda till Bettan och Stefan och där blev det en pizza, gott! =)


Igår var det dags att fira St George med scouterna, på Eriksberg. Så upp vid 8 och ge sig iväg. men gud vad skönt det är att vara utomhus. Sedan bar det av till Marcus mamma igen...där var taket nästan på plats. Fick hjälpa pojkarna lite...de var lite slöa! =)


Hemma vid 20...ännu en helg har gått och man har knappt varit hemma! Men bara 2,5 dagar att jobba denna vecka iaf...och halvan ska jag jobba hemifrån. Ska bli skönt! Fast kom på nu att vi har öppet till halv 7 imon, så det blir ju nästan 3 heldagar ändå... =(

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards